Όροι Συμμετοχής

ΟΡΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

1. Ο υπογραφών συμμετέχων αναλαμβάνει πλήρη ευθύνη έναντι του ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗ για τα πρόσωπα για τα οποία δηλώνει εκπρόσωπος, εφόσον αυτά δεν εκπληρώσουν προσηκόντως τις υποχρεώσεις τους από την παρούσα σύμβαση. Με το παρόν επίσης δηλώνει πως έλαβε πλήρη γνώση του προγράμματος και με σαφή και ευδιάκριτο τρόπο των πληροφοριών που απαιτούνται στο αρθ. 4 ΠΔ 7/2018 ήτοι:  τους ταξιδιωτικούς προορισμούς, τα δρομολόγια και τα χρονικά διαστήματα παραμονής  με ημερομηνίες καθώς και τον ακριβή αριθμό διανυκτερεύσεων, τα μέσα μεταφοράς και την κατηγορία τους, τις ημερομηνίες και ώρες αναχώρησης και επιστροφής, τη διάρκεια και τις ενδιάμεσες στάσεις, τα κύρια χαρακτηριστικά του καταλύματος σύμφωνα με τους κανόνες της χώρας προορισμού, τα παρεχόμενα γεύματα, τις επισκέψεις, την εκδρομή ή εκδρομές και τις υπηρεσίες που περιλαμβάνονται στη συμφωνηθείσα συνολική τιμή του πακέτου, το μέγεθος του γκρουπ (κατά προσέγγιση), εάν το ταξίδι συνίσταται για άτομα με μειωμένη κινητικότητα με ακριβείς πληροφορίες σχετικά με την καταλληλότητα του ταξιδιού, τη συνολική τιμή του πακέτου και όλες τις πρόσθετες χρεώσεις και επιβαρύνσεις, τον ελάχιστο αριθμό των ατόμων που απαιτείται για την πραγματοποίηση του πακέτου καθώς και την προθεσμία για ακύρωση της εάν ο αριθμός αυτός δεν επιτευχθεί, γενικές πληροφορίες για τις απαιτήσεις για τα διαβατήρια και τις θεωρήσεις, Επιπλέον την δυνατότητα να καταγγείλει τη σύμβαση ανά πάσα στιγμή πριν από την έναρξη του πακέτου έναντι ενδεδειγμένης χρέωσης καταγγελίας, πληροφορίες σχετικά με την προαιρετική ή υποχρεωτική ασφάλιση που καλύπτει το κόστος σε περίπτωση καταγγελίας της σύμβασης ή το κόστος βοήθειας περιλαμβανομένου του επαναπατρισμού του σε περίπτωση ατυχήματος, ασθένειας, θανάτου. 

2. ΑΞΙΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΑ. Σε περίπτωση μη εκτέλεσης της σύμβασης αυτής ή πλημμελούς εκτέλεσης αυτής, ο ΣΥΜΜΕΤΕΧΩΝ πρέπει να ενημερώσει εγγράφως, εντός επτά ημερών από την επιστροφή του, τον ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗ ή τον τοπικό αντιπρόσωπο του ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗ. Οι αξιώσεις του ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΑ για τυχόν αποκατάσταση της ηθικής του βλάβης συνεπεία μη εκτέλεσης η πλημμελούς εκτέλεσης της σύμβασης εξ υπαιτιότητας του ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗ ή τρίτων παρόχων για τους οποίους αυτός ευθύνεται, δεν δύναται σε καμία περίπτωση αν υπερβαίνει το 15% της κατ' άτομο βασικής τιμής της εκδρομής προ φόρων.

3. ΙΔΙΑΙΤΕΡΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ. Εάν ο ΣΥΜΜΕΤΕΧΩΝ για οποιονδήποτε λόγο ζητήσει οποιαδήποτε αλλαγή στο πρόγραμμα ή έχει κάποια ιδιαίτερη επιθυμία, αυτό πρέπει α γνωστοποιηθεί εγγράφως προς τον ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗ, ο οποίος δε φέρει καμία ευθύνη ή υποχρέωση για την υποδοχή του αιτήματος. Αλλαγή προγράμματος ή ιδιαίτερη απαίτηση του ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΑ δεσμεύει τον ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗ μόνον εφόσον έχει γίνει αποδεκτή εγγράφως υπό τον ίδιο. Δεσμεύσεις και υποσχέσεις του ΠΩΛΗΤΗ που ενδεχομένως παρεμβάλλεται δεν συνεπάγονται δέσμευση του ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗ και δε γεννούν αξίωση του κάθε ταξιδιωτικού προγράμματος, ήτοι φορέων στους οποίους ο ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗΣ δεν ασκεί άμεσο έλεγχο, κατά συνέπεια δεν είναι υπαίτιος σε περιπτώσεις παραλείψεων, πταισμάτων και οργανωτικών αδυναμιών που προέρχονται από αυτούς. Η εκ του νόμου ευθύνη του ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗ για πράξεις και παραλείψεις των ανωτέρω τρίτων παροχών υπόκειται στον περιορισμό του άρθρου 2.

4. ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ. Οι αεροπορικές εταιρίες επιφυλάσσονται πάντα του δικαιώματος να τροποποιήσουν τα δρομολόγια και τους τύπους των αεροσκαφών, χωρίς καμία προειδοποίηση. Ο ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗΣ δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν καθυστέρηση, αλλαγή προγράμματος πτήσης, αλλαγή τύπου αεροσκάφους ή και ακύρωση της πτήσης συνεπεία λόγων ανωτέρας βίας. Οι όροι που αναγράφονται στο πίσω μέρος του αεροπορικού εισιτηρίου αποτελούν δεσμεύσεις απευθείας μεταξύ της αεροπορικής εταιρίας και του ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΑ. Οι όροι και οι κανόνες των αεροπορικών πτήσεων, οι οποίοι ρυθμίζουν τις ευθύνες και τις υποχρεώσεις των αεροπορικών εταιριών (είτε εκτελούν τακτικά δρομολόγια είτε πτήσεις charter), ορίζονται από τις διατάξεις των εκάστοτε ισχυουσών διεθνών συμβάσεων. Ο ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗΣ, στα πλαίσια του ενδιαφέροντος του για τήρηση του προγράμματος της εκδρομής, δύναται να εξασφαλίσει στον ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΑ μεταφορά με αεροπορική εταιρία άλλη από την αρχικά αναγραφόμενη στο πρόγραμμα, αν παρουσιαστεί αδυναμία της αρχικά επιλεγείσας εταιρίας να εκτελέσει προσηκόντως και χωρίς καθυστερήσεις ανώτερες των 8 ωρών τη μεταφορά. Εκ της αλλαγής αυτής ο ΣΥΜΜΕΤΕΧΩΝ δεν έχει καμία αξίωση, υπό τον όρο ότι η τελικά επιλεγόμενη αεροπορική εταιρία θα πληροί τους διεθνείς κανόνες ασφαλούς αεροπορικής μεταφοράς.

Για την μεταφορά αποσκευών εφαρμόζεται ότι ισχύει από την εκάστοτε πολιτική των αεροπορικών εταιριών ( τακτικής γραμμής, low cost, ναυλωμένες πτήσεις). Ο ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗΣ δε συμμετέχει ούτε δύναται να επηρεάσει ή να παρέμβει στη διαδικασία φόρτωσης και εν γένει διακίνησης των αποσκευών από αεροπορικές εταιρίες και υπηρεσίες handling των διαφόρων αεροδρομίων. Ως εκ τούτου δε φέρει έναντι του ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΟΣ καμία ευθύνη για ζημία, απώλεια ή καθυστέρηση παράδοσης αποσκευής. Σε παρόμοιες περιπτώσεις οι αξιώσεις του ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΟΣ στρέφονται απευθείας κατά της αεροπορικής εταιρίας σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις της διεθνούς νομοθεσίας. 

5. ΕΚΤΕΛΕΣΗ - ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ. Ο ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗΣ καταβάλλει κάθε καλόπιστη και δυνατή προσπάθεια για τη συνεπέστερη και ακριβή τήρηση του προγράμματος της εκδρομής στην οποία ο ΣΥΜΜΕΤΕΧΩΝ έχει δηλώσει συμμετοχή. Ο διοργανωτής είναι υπεύθυνος για την ορθή εκτέλεση του συνόλου των προβλεπομένων ταξιδιωτικών υπηρεσιών που περιλαμβάνονται στη σύμβαση. Σε πολλές περιπτώσεις, όμως, εξαιτίας αστάθμητων παραγόντων και απρόβλεπτων καταστάσεων, καθίσταται επιβεβλημένη η αλλαγή και διαφοροποίηση του προγράμματος. Πιθανή αλλαγή των ωρών αναχωρήσεων των μεταφορικών μέσων από πρωί σε μεσημέρι ή απόγευμα και αντίστροφα ή της ώρας επιβίβασης σε λεωφορείο οδικής εκδρομής, δεν θεωρείται αλλαγή προγράμματος. Αλλαγή ή τροποποίηση του προγράμματος μπορεί να συμβεί είτε πριν την αναχώρηση της εκδρομής είτε κατά τη διάρκεια της. Πριν την αναχώρηση, ο ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗΣ έχει το δικαίωμα να τροποποιήσει το πρόγραμμα του ταξιδιού σε σχέση με το αναγραφόμενο στον έντυπο κατάλογο. Στις περιπτώσεις αυτές ο ΣΥΜΜΕΤΕΧΩΝ έχει τις εξής επιλογές :
α) Να δεχθεί την αλλαγή,
β) να ακυρώσει τη συμμετοχή του και να του επιστραφούν τα χρήματα που έχει καταβάλλει, εφόσον η μεταβολή είναι ουσιώδης και καθιστά την εκδρομή, όπως τελικά διαμορφώνεται, μη ενδιαφέρουσα γι' αυτόν (π.χ. ακύρωση ενός από τους περισσότερους προορισμούς). Το δικαίωμα αυτό δεν παρέχεται αν η αλλαγή του προγράμματος είναι μη ουσιώδης (π.χ. αλλαγή στην ημέρα πραγματοποίησης προγραμματισμένης ξενάγησης, αλλαγή ξενοδοχείου σε άλλο της αυτής κατηγορίας, ματαίωση μίας εκ των διαφόρων ξεναγήσεων κ.ο.κ.)
γ) να συμμετάσχει σε άλλη εκδρομή του ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗ με την ίδια τιμή πώλησης ή σε φθηνότερη εκδρομή με ταυτόχρονη επιστροφή της διαφοράς τιμής ή σε ακριβότερη εκδρομή καταβάλλοντος επιπλέον την διαφορά τιμής. Η δυνατότητα αυτή παρέχεται υπό τις προϋποθέσεις υπό τις οποίες παρέχεται και η προηγούμενη υπό στοιχείο β'.

Εφόσον ο ΣΥΜΜΕΤΕΧΩΝ προβεί σε εξόφληση της εκδρομής του και έχοντας λάβει το ενημερωτικό που εκδίδει και του παραδίδει ο ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗΣ πριν αναχωρήσει για αυτήν, τεκμαίρεται η άνευ αξιώσεων αποδοχή εκ μέρους του των ενδεχόμενων αλλαγών σε σχέση με το αρχικό πρόγραμμα. Κατά τη διάρκεια της εκδρομής, ο ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗΣ έχει δικαίωμα, στοχεύοντας αποκλειστικά και μόνο στην ασφάλεια του ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΑ και την όσο το δυνατόν καλύτερη εκτέλεση του προγράμματος, όταν προκύψει κάποιο απρόβλεπτο γεγονός ή ανωμαλία από αστάθμητους παράγοντες που αναφέρθηκαν ανωτέρω (καθυστερήσεις ή ακυρώσεις δρομολογίων μεταφορικών μέσων, πόλεμοι, πολιτικές αναταραχές, απεργίες, καιρικές συνθήκες κ.λ.π.), να επιφέρει τροποποιήσεις στο πρόγραμμα. Στις περιπτώσεις αυτές, όλα τα επιπλέον έξοδα που θα προκύψουν για την ομαλή διεκπεραίωση του προγράμματος (π.χ. επιπλέον διανυκτερεύσεις, φαγητά, μεταφορικά) επιβαρύνουν τον ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΑ, εφόσον καθίσταται φανερό ότι ήταν αδύνατη η πρόβλεψη τους.

Για τις αλλαγές αυτές ο ΣΥΜΜΕΤΕΧΩΝ δεν έχει καμία αξίωση έναντι του ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗ, εφόσον είναι μη ουσιώδεις και δε μειώνουν σημαντικά το περιεχόμενο και το ενδιαφέρον της εκδρομής π.χ. μεταφορά σε άλλο ξενοδοχείο της αυτής κατηγορίας, ματαίωση ή αλλαγή χρόνου μίας εκ των περισσοτέρων ξεναγήσεων κ.ο.κ.). Για τις ουσιώδεις μεταβολές για τις «ποιες θα εδύνατο να στοιχειοθετηθεί υπαιτιότητα και ευθύνη του ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗ, η ευθύνη αυτή περιορίζεται ατά τα ανωτέρω ορισθέντα. Ο ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗΣ υποχρεούται να παρέχει βοήθεια αν ο ταξιδιώτης αντιμετωπίσει πρόβλημα σύμφωνα με το αρθ.15 ΠΔ 7/2018.

6. ΑΚΥΡΩΣΗ ΕΚΔΡΟΜΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗ. Ο ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗΣ έχει το δικαίωμα να ακυρώσει, πριν την αναχώρηση, μία εκδρομή, κυρίως εξαιτίας γεγονότων που συνιστούν ανωτέρα βία και για λόγους ασφαλείας. Στην περίπτωση αυτή θα επιστραφεί στον ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΑ, ο ποσό των χρημάτων που έχει καταβληθεί, χωρίς αυτός να έχει οποιαδήποτε περαιτέρω αξίωση αποζημίωσης, αν κατά τη διάρκεια της εκδρομής παρουσιαστούν λόγοι οποίοι επιβάλουν την άμεση διακοπή της (εμπόλεμη σύρραξη, έκτακτα καιρικά φαινόμενα κ.ο.κ) η ευθύνη του ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗ περιορίζεται στον επαναπατρισμό του ΣΜΜΕΤΕΧΟΝΤΑ με το πλέον πρόσφορο μέσο, χωρίς άλλη ευθύνη επιστροφής χρημάτων ή αποζημίωσης, επίσης μια εκδρομή είναι δυνατόν να ακυρωθεί, εξαιτίας μη συμπλήρωσης του απαραίτητου ελάχιστου αριθμού συμμετοχών. Στην περίπτωση αυτή ο ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗΣ, δεν ευθύνεται για οποιαδήποτε αποζημίωση, πλην της επιστροφής των χρημάτων που χουν ήδη καταβληθεί, υπό τον όρο ότι θα ενημερώσει ον ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΑ τουλάχιστον 5 ημέρες πριν την προγραμματισμένη ημερομηνία αναχώρησης. Αν ο ΣΥΜΜΕΤΕΧΩΝ δήλωσε τη συμμετοχή του μέσω ΠΩΛΗΤΗ, η άνω ενημέρωση θα γίνει προς τον ΠΩΛΗΤΗ ο οποίος φέρει την αποκλειστική ευθύνη άμεσης ενημέρωσης του ΣΜΜΕΤΕΧΟΝΤΑ. Και στις δύο περιπτώσεις ακύρωσης, ο ΣΥΜΜΕΤΕΧΩΝ έχει το δικαίωμα να συμμετάσχει σε άλλη εκδρομή του ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗ αντιστοίχου αξίας, εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα.

7. ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΘΕΣΕΩΝ. Για να είναι έγκυρη οποιαδήποτε κράτηση θέσης για συμμετοχή σε εκδρομή του ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗ πρέπει να υπογράφει από τον ΣΎΜΜΕΤΕΧΟΝΤΑ και τον ενδεχόμενο διαμεσολαβούντα ΠΩΛΗΤΗ η παρούσα σύμβαση και να καταβληθεί προκαταβολή ίση με το 30% της τιμής της εκδρομής για σμμετοχή σε αεροπορική εκδρομή και 20%για συμμετοχή σε οδική εκδρομή. Η εξόφληση της εκδρομής πρέπει να γίνεται το αργότερο 10 ήμερες πριν την αναχώρηση της κάθε εκδρομής, ειδάλλως ο ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗΣ έχει το δικαίωμα ακύρωσης της κράτησης, εφαρμόζοντας αναλόγως τη διάταξη περί ακυρώσεως εκδρομής από τον ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΑ. Ο ΣΥΜΜΕΤΕΧΩΝ μπορεί να δηλώσει συμμετοχή σε εκδρομή καταβάλλοντας σε λογαριασμό ου ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗ το ποσό της ελάχιστης προκαταβολής αι αποστέλλοντας ταυτόχρονα, μέσω φαξ, αντίγραφο του αποδεικτικού κατάθεσης και της παρούσας σύμβασης συμπληρωμένης και υπογεγραμμένης,

8. ΑΚΥΡΩΣΗ ΕΚΔΡΟΜΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΑ. Κάθε ΣΥΜΜΕΤΕΧΩΝ έχει το δικαίωμα να ακυρώσει τη συμμετοχή του σε μία εκδρομή. Η ακύρωση γίνεται μόνο με έγγραφη ειδοποίηση προς το ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗ και ισχύει από την ημερομηνία αποδεδειγμένης παραλαβής της. Εάν η ακύρωση γίνει μέχρι 21 ημέρες πριν την αναχώρηση, επιβαρύνεται ο ΣΥΜΜΕΤΕΧΩΝ με 60 ευρώ / άτομο για οργανωτικά και επικοινωνιακά έξοδα. Εάν η ακύρωση γίνει μέχρι 14 ημέρες πριν την εκδρομή, παρακρατείται κατ' άτομο το 40% της αξίας της εκδρομής, ως ποινική ρήτρα ια την αναπόδεικτη ζημία του ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗ. Εάν γίνει μέχρι 7 ημέρες προ της αναχωρήσεως της εκδρομής, ο ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗΣ παρακρατεί το 60% της αξίας της εκδρομής και εάν γίνει την τελευταία εβδομάδα, ο  ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗΣ δικαιούται να παρακρατήσει το σύνολο της αξίας της εκδρομής, επίσης ως ποινική ρήτρα για την αναπόδεικτη ζημία του. Οι παρακρατήσεις αυτές διενεργούνται οποιοσδήποτε και αν είναι ο λόγος της ακύρωσης της εκδρομής (λόγοι υγείας, έκτακτων επαγγελματικών υποχρεώσεων, ακόμα και ανωτέρα βία), το δικαίωμα συμμετοχής μπορεί να εκχωρείται σε άλλο πρόσωπο, αρκεί αυτό το πρόσωπο να πληροί τους απαραίτητους όρους που απαιτούνται για το ταξίδι συναίνεση στους όρους συμμετοχής, πιθανή επιβάρυνση εξόδων εκχώρησης, αποδοχή της εκχώρησης από λοιπούς φορείς (αεροπορικές εταιρίες, ξενοδοχείο κ.λ.π.).

9. ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ-ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΑ. Τα δωμάτια παραδίδονται συνήθως στις 14.00 και παραμένουν στη διάθεση του ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΑ μέχρι τις 12.00 της ημέρας αναχώρησης. Τα περισσότερα δωμάτια ξενοδοχείων στην Ελλάδα και στον κόσμο, έχουν σχεδιασθεί ως δίκλινα. Το τρίκλινο δωμάτιο είναι, στην ουσία, ένα δίκλινο με ένα πρόσθετο κρεβάτι, το οποίο μπορεί να είναι μικρότερο από τα κανονικά. Το ίδιο ισχύει και για το τετράκλινο δωμάτιο.

Στα τρίκλινα και τετράκλινα δωμάτια ο χώρος του δωματίου είναι αισθητά περιορισμένος. Δεν υπάρχει ενιαία κατηγορία κατάταξης των ξενοδοχείων, η οποία να είναι αποδεκτή παγκοσμίως. Σε γενικές γραμμές, γίνεται αποδεκτή η χρήση των αστέρων (2* = Τουριστική κατηγορία, 3* = Β' κατηγορία, 4* =Α' κατηγορία, 5* = Λουξ.κατηγορία), η οποία όμως δεν έχει τα ίδια χαρακτηριστικά σε κάθε χώρα. Είναι δυνατόν ξενοδοχεία της αυτής κατηγορίας να παρουσιάζουν διαφορές στα ποιοτικά τους χαρακτηριστικά. Υποχρέωση του ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗ είναι να εξασφαλίζει ότι το εκάστοτε ξενοδοχείο είναι, βάσει της άδειας λειτουργίας του, της κατηγορίας που αναγράφεται στο πρόγραμμα, χωρίς να εγγυάται οποιοδήποτε ποιοτικό του χαρακτηριστικό. Όλα τα ξενοδοχεία με τα οποία συνεργάζεται ο ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗΣ, διαθέτουν τη νόμιμη εν ισχύ άδεια λειτουργίας που απαιτείται από τις αρχές του κράτους στο οποίο βρίσκεται.

Ο ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗΣ δύναται χωρίς να γεννάται αξίωση στο πρόσωπο του ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΟΣ να αλλάζει το ξενοδοχείο στο οποίο θα καταλύσει αυτός, σε σχέση με την αρχική επιλογή, εφόσον προκόψει σχετική ανάγκη, υποχρεούμενος όμως να εξασφαλίσει ξενοδοχείο της αυτής κατηγορίας.

10. ΑΣΦΑΛΙΣΗ. Ο ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗΣ, ενεργώντας σύμφωνα με το νόμο, έχει καλύψει την ευθύνη της ασφάλισης σύμφωνα και με το Π.Δ. 7/2018 απέναντι στον ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΑ για τυχόν αξιώσεις τους από τη μη εκτέλεση ή πλημμελή εκτέλεση της σύμβασης του ταξιδιού, καθώς και την επιστροφή χρημάτων και τον επαναπατρισμό των ταξιδιωτών σε περίπτωση αφερεγγυότητας ή πτώχευσής της, συνάπτοντας συμβάσεις ασφάλισης αστικής ευθύνης και συμβάσεις ασφάλισης ταξιδιωτικής ασφάλισης, με την ασφαλιστική εταιρία GENERALI HELLAS Α.Α.Ε.,κεντρικά γραφεία Ηλία Ηλίου 35-37 Αθήνα, τηλ.210 8096400 γραφείο Βορείου Ελλάδος Θες/νικη 26ης Οκτωβρίου 38-40 τηλ. 2310 551144 μέσω της ΑΝΑΞ ΜΕΣΙΤΕΙΕΣ ΑΣΦΑΛΙΣΕΩΝ Α.Ε. καταρτίζοντας  τις με αριθμ. 11734586, 11734604,11734952,11734962 ασφαλιστικές συμβάσεις. Ο ΣΥΜΜΕΤΕΧΩΝ δύναται κατά την κρίση του να καλύψει με δικές του δαπάνες και σε εταιρία της επιλογής του κινδύνους οι οποίοι δεν καλύπτονται σε μια από τις παραπάνω ασφαλιστικές συμβάσεις. Σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης κατά τη διάρκεια της εκδρομής μπορείτε να επικοινωνείτε με την εταιρία ΖΟΡΠΙΔΗΣ ΑΕΕΤΞΜΕ Εγνατίας 76, τηλ. 2310685490.

11. ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ - ΕΥΘΥΝΕΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ. Ο ΣΥΜΜΕΤΕΧΩΝ έχει την αποκλειστική ευθύνη για την εξασφάλιση και τη φύλαξη των απαραίτητων ταξιδιωτικών εγγράφων που απαιτούνται (διαβατήριο, βίζες, πιστοποιητικά κ.λ.π.), προκειμένου να συμμετάσχει σε μία εκδρομή, ανάλογα με τον προορισμό του. Αν ο ΣΥΜΜΕΤΕΧΩΝ είναι κάτοχος ξένου διαβατηρίου, πρέπει αυτό να δηλωθεί εγκαίρως και εγγράφως. Την τήρηση των διατυπώσεων που θέτει κάθε κράτος για την σε αυτό είσοδο αλλοδαπών οφείλει να της ικανοποιήσει με δική του πρωτοβουλία ο κάθε ΣΥΜΜΕΤΕΧΩΝ. Η προμήθεια συναλλάγματος (αγορά, γνήσιο της δήλωσης, γνήσιο της υπογραφής κ.λ.π.) είναι επίσης αποκλειστικά ευθύνη του πελάτη.

Η φύλαξη, καθ' όλη τη διάρκεια της εκδρομής, πραγμάτων αξίας που μεταφέρει ο ΣΥΜΜΕΤΕΧΩΝ μαζί του (φωτογραφικές μηχανές, κάμερες, κοσμήματα, αντικείμενα αξίας κ.λ.π.) αποτελεί δική του ευθύνη, ενώ οφείλει επίσης να προσέρχεται την ακριβή ώρα αναχωρήσεων για τις διάφορες εκδηλώσεις του προγράμματος (εκδρομές, ξεναγήσεις, μεταφορές, πτήσεις, γεύματα). Σε διαφορετική περίπτωση, ο αρχηγός της εκδρομής έχει το δικαίωμα να αναχωρήσει χωρίς τον συγκεκριμένο ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΑ σεβόμενος τους υπόλοιπους εκδρομείς και την τήρηση του προγράμματος. Στην περίπτωση αυτή, ο ΣΥΜΜΕΤΕΧΩΝ δεν δικαιούται καμία αποζημίωση, εάν χάσει κάποια εκδήλωση της εκδρομής, ενώ επιπλέον επιβαρύνεται από τα όποια πιθανά επιπλέον έξοδα προκόψουν (π.χ. μίσθωση ταξί).

12. ΤΙΜΕΣ. Η τιμή πώλησης μίας εκδρομής έχει υπολογισθεί, παίρνοντας ως βάση τις τιμές των αεροπορικών, ακτοπλοϊκών ναύλων, τιμές ξενοδοχείων και τις συναλλαγματικές ισοτιμίες που ισχύουν κατά την κατάρτιση του προγράμματος. Ο ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗΣ επιφυλάσσει για τον εαυτό του το δικαίωμα να αυξομειώσει τις τιμές μέχρι 20 ήμερες πριν την αναχώρηση, εξαιτίας π.χ. αύξησης αεροπορικών ναύλων ή καυσίμων, αλλαγής συναλλαγματικών ισοτιμιών, περιορισμένου αριθμού συμμετοχών αύξηση καυσίμων κ.λ.π. Στις περιπτώσεις που υπάρχει αύξηση των τιμών αυτών, ο ΣΥΜΜΕΤΕΧΩΝ έχει το δικαίωμα είτε να ακυρώσει τη συμμετοχή του και να του επιστραφούν τα χρήματα, άνευ οποιοσδήποτε άλλης αποζημίωσης, είτε να συμφωνήσει με τις αναπροσαρμοσμένες τιμές. Στις τιμές των εκδρομών του ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗ δεν περιλαμβάνονται φόροι αεροδρομίων, λιμενικά τέλη, είσοδοι σε μουσεία, προαιρετικές εκδρομές φόροι διανυκτέρευσης κ.λ.π., εκτός αν αναγράφεται κάτι αντίθετο στο, εκάστοτε έντυπο πρόγραμμα.

13. ΕΠΙΛΥΣΗ ΔΙΑΦΟΡΩΝ. Ο ταξιδιωτης οφείλει να κοινοποιεί οποιαδήποτε έλλειψη συμμόρφωσης την οποία διαπιστώνει κατά την εκτέλεση του πακέτου. Ο ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗΣ υπόσχεται να επιλύσει με κάθε καλή πίστη και διάθεση, οποιαδήποτε διαφορά μπορεί να προκόψει με τον ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΑ. Σε κάθε περίπτωση, όμως, που θα υπάρξει ανεπίλυτη διαφορά, εφαρμοστέο είναι το ελληνικό δίκαιο και αρμόδια τα δικαστήρια της Θεσσαλονίκης.

14. ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ - ΙΔΙΑΙΤΕΡΕΣ ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΑ: Οι ανωτέρω ιδιαίτερες επιθυμίες του ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΑ αποτελούν αίτημά τους προς τον ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗ και δεν γεννούν αξίωση σε βάρος τους παρά μόνο αν τις αποδεχτεί εγγράφως.

Αν ο ΣΥΜΜΕΤΕΧΩΝ προβεί σε εξόφληση της εκδρομής πριν λάβει την έγγραφη επιβεβαίωση του ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗ για την ικανοποίηση των ιδιαίτερων επιθυμιών τους, συνεπάγεται ότι η μη εκπλήρωση όλων ή μέρους αυτών δεν αποτελεί λόγο μη συμμετοχής τους στην εκδρομή.

15. ΙΣΧΥΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ. Η παρούσα σύμβαση, εφόσον καταρτίζεται στην έδρα ή τα υποκαταστήματα του ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗ, υπογράφεται και από τον αρμόδιο υπάλληλο του τελευταίου. Εάν καταρτισθεί σε γραφείο διαμεσολαβούντος ΠΩΛΗΤΗ, υπογράφεται από τον ΠΩΛΗΤΗ και τον ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΑ και έχει έναντι αυτών πλήρη ισχύ ανεξαρτήτως υπογραφής της από το ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗ. Στην περίπτωση αυτή, η επιβεβαίωση της κράτησης του ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΟΣ και η αποδοχή τυχόν ιδιαίτερων απαιτήσεων αυτού γίνεται με ανεξάρτητο έγγραφο το οποίο θα αποσταλεί στον ΠΩΛΗΤΗ.

16. Με την υπογραφή της παρούσας, ο κάτωθι υπογεγραμμένος δηλώνω ότι συμφωνώ, συναινώ και παρέχω τη ρητή συγκατάθεσή μου για την συλλογή και τήρηση σε αρχείο καθώς και  επεξεργασία των προσωπικών μου δεδομένων όπως αυτά έχουν δηλωθεί στην καταρτισθείσα σύμβαση και στα στοιχεία που έχω δηλώσει στη ΤΖΙΝΙΟΥΣ ΤΡΑΒΕΛ ΜΟΝ/ΠΗ ΙΚΕ για τους σκοπούς της σύμβασης. Γνωρίζω δε το δικαίωμα πρόσβασής μου στα πιο πάνω δεδομένα, το δικαίωμα εναντίωσης στην επεξεργασία τους καθώς και ανάκλησης της συγκατάθεσής μου ανά πάσα στιγμή σύμφωνα με τον Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων ΕΕ 2016/679 και την εκάστοτε εν ισχύ εθνική Νομοθεσία. Τα αναφερόμενα στη σύμβαση Προσωπικά Δεδομένα  θα μπορούν να διαβιβαστούν, μόνο εάν είναι απαραίτητο, για νόμιμους σκοπούς στις  αρμόδιες αρχές.

 

ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΚΡΑΤΗΣΗΣ - ΣΥΜΒΑΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΕ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΤΑΞΙΔΙ

Συμβαλλόμενοι :  ΑΠΟΔΟΧΗ ΟΡΩΝ. Ο ΣΥΜΜΕΤΕΧΩΝ έχει λάβει γνώση και αποδέχεται το πρόγραμμα της εκδρομής, όπως περιγράφεται στο έντυπο του ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗ, τον οποίο έλαβε. 

Αναλυτική περιγραφή της παραπάνω εκδρομής, δηλαδή του προγράμματος και των λεπτομερειών αυτής υπάρχει στο αντίστοιχο έντυπο και στον τιμοκατάλογο του Διοργανωτή τον οποίο έλαβε ο συμμετέχων και αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα της Παρούσας.

ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗΣ  (ΤΖΙΝΙΟΥΣ ΤΡΑΒΕΛ ΜΟΝ/ΠΗ Ι.Κ.Ε., με Α.Φ.Μ. 801114052/Αμπελοκήπων, εδρεύουσα στον Εύοσμο Θεσσαλονίκης (Μεγάλου Αλεξάνδρου 132).